Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменявам сменявам и продължава да си тропка...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сменявам сменявам и продължава да си тропка...

    Здавейте!
    Вече почвам да се отчайвам....
    Значи смених по предницата- носачите, биелетките, накрайници обаче...
    като карам колата по неравен път (каменист или павета) колата тропка лекичко много много дразнещо (нещо от сорта на(тък тък тък тък) през чести интервали (предполагам като се накланя настрани.
    Проблема го няма като минавам през легнали полицаи(минава толкова добре все едно в мерцедес се возиш)
    Но по каменист път или такъв с неравности е ужас направо.....
    не чука силно а просто лекичко и дразнещо тропка....

    На какво може да се дължи това ? Да не би да е кормилна рейка ?
    Уж гледахме стабилизиращата щанга, но тя изглежда доста стегната(без луфт) като я пробваме на подемника...
    Дайте някакви предложение какво още да сменявам (то и нищо не остана почти по предницата освен щанга/рейка)

    Поздрави!
    Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

  • #2
    Колега така както го описваш при мен беше биалетка и то нова - беше дефектна,сменихме по предницата доста неща поради такова тропкане защото бяхме сигурни че не е от биалетка ,а се оказа точно там проблема по точно от „убави части“
    Вземаш лоста и проверяваш едно по едно нещата.
    Успех

    Comment


    • #3
      Колега тоя филм го гледах и аз преди година и половина. Ходих по сервизи ,стендове,сменях всякви работи и накрая се оказа втулката на рейката,там където излиза пръта на който са накрайниците. От двете страни на рейката има втулки които се поизносват с годините и се получава луфт от който идва и този звук (поне при мен).
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • #4
        Преди да се сменя нещо, се проверява дали е износено...щом вс носачи..накрайници и биалетки са здрави...остава описаното от дон_пепоне...или втулки на стаб. Щанга.
        каквото и да сменяш за в бъдеще първо проверяваш...смени сервиза...щом един проблем не могат да открият!
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • #5
          Тя колата като цяло си беше за нови носачи, защото бяха заминали и си тропаше... при прегледа установихме, че 1 биелетка и 1 накрайник са заминали и тях сменихме... голямото тропане изчезна, но остана това подчукване.....
          Въпросните втулки на рейката, защото наистина ми се струва тя(като въртя рязко на ляво и дясно волана се чува чукане...) подменят ли се или трябва нова рейка/рециклиране ?

          Наистина колата вози супер, но това подчукване ме изкарва извън нерви(единствено музиката ме успокоява...)
          Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

          Comment


          • #6
            Проблема ти е в маистора ....

            Comment


            • #7
              Поне при 155-цата тези втулки не се сменят,а се рециклира при стругар, за 156 не знам как е,но съм чувал че има коли на които може да се смени тази втулка. Просто за 156 да се изкажат по -запознатите.
              Иначе моят проблем го открихме случайно след многото ходене по сервизи и прегледи ,всеки каза че всичко е Ток и жица,а гаднуто потракване на леки ръбчета си остана,а аз се дразня много от такива неща. Накрая ми издаде багажа стартера ,а на V6 за да му се отвие горният болт се откача чак рейката за да се бръкне ,та като я откачихме тогава се разбра че там има луфт и смених рейката с рециклирана....
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • #8
                Ами и аз съм почти сигурен, че е от нея, защото като рязко въртя волана на ляво и дясно и се чува чукане....................
                Интересува ме от тука на там какво да правя има ли части за нея или трябва нова(рециклирана)?
                Яйде, че ме дразни много :/
                Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

                Comment


                • #9
                  Аз залагам на стабилизиращата щанга
                  Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                  Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                  Comment


                  • #10
                    А са де
                    Явно ще трябва да я разглобявам.... А тази рейка как се сваля си нямам и представа...
                    Проблема е, че в моя край няма специалисти по алфи и човек трябва да си е сам майстор =/


                    А ПС: сега като разклатих колата странично установих, че чука нещо при(около гумата), но в момента съм сам и не мога хем да клатя хем да слушам........... утре ще пробвам пак
                    Last edited by Spunky; d.m.y г., 18:33.
                    Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Spunky Покажи съобщение
                      Ами и аз съм почти сигурен, че е от нея, защото като рязко въртя волана на ляво и дясно и се чува чукане....................
                      Интересува ме от тука на там какво да правя има ли части за нея или трябва нова(рециклирана)?
                      Яйде, че ме дразни много :/
                      На мен ми тропаше рейката от ляво само при навит надясно волан,минавайки през неравност.Оправих си проблема с нова втулка,която си направих сам.
                      Можеш и сам да провериш дали проблема е във втулките на рейката.Избиваш шарнира на външният накрайник.Сваляш скобите на маншона и го издърпваш,за да имаш видимост и достъп до пръта на рейката.Тогава разклащаш пръта с ръка във всички посоки и ще разбереш дали има луфт.....то ще се види и с просто око.За да ти е по-удобно навий волана в другата посока за да излезе пръта максимално,така ще можеш по-лесно да го размърдаш.
                      Ако всичко е наред,същата процедура правиш и от другата страна.
                      За 30мин. ще разбереш дали е от втулките.

                      пп.Избиването на втулката е тегаво(поне при мен беше) Въпросните втулки са набити в чугунена черупка,захваната със зегерка.
                      Аз си направих цялата част монолитна,от полиамид.Въпреки че от тефлон е по-добре......по-мек и мазен е......ако стигнеш до там,ще помагаме с каквото можем.
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #12
                        Хващаш шенкела и клатиш перпендикулярно на колата......
                        Даваш ляв или десен волан, слагаш си ръката на стабилката и някой ти клати силно колата странично.......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          Значи аз като я хвана за шенкела и я разклатя нищо не тропа(явно трябва някой по-як от мен да я клати...)

                          Но без да се навеждам да слушам, като я клатя странично чувам щтракане.... утре ще застана под колата и ще накарам някой да ми я разклати да видя от къде точно идва чукането...

                          Не съм на ясно с ръката, защо я слагам на щангата, за да видя да не би да се клати(има луфт) ?

                          Иначе като рязко врътна волана наляво и после веднага надясно(малък оборот около 1/4) се чува също чукане..., но утре и него ще видя от къде е, защото така от купето не мога да го локализирам...
                          Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

                          Comment


                          • #14
                            Ще е странно стабилката да чука на място.Но да видим
                            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                              Ще е странно стабилката да чука на място.Но да видим
                              Най - лесно стабилката хлопа на място - просто трябва клатене......
                              Ако не се чува при лашкането на шенкела, значи е стабилката или биалетките към нея......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X